So far, so good

Oj oj vilken premiärshelg. Massor med folk. Glada, trevliga kunder som självklart handlade massa fina saker. Tror knappt att jag har haft en enda otrevlig, missnöjd kund. Det kändes liksom i luften att alla var sugna på att se allt det nya och att humöret smittade av sig. Mycket trevligt.

Blev lite vin i trevligt sällskap i går kväll och gissa om det var skönt att kunna dra tillbaka klockan en timma och sova lite extra i morse. Behövligt efter några långa, roliga dagar på jobbet. Det kändes nästan som att det var meningen att vintertiden skulle passa in just den här helgen.

Lägenheten ser ut ungefär som den gjorde för en veckan sen, förra söndagen. Har fortfarande mitt gröna balkongbord tillsammans med mina ejännuommåladestolar i köket, lite lådor (delvis tomma och delvis halvfulla) som ska flyttas ner i källaren och det fattas en hel del piff innan jag kommer känna mig helt nöjd. Men det gör inget just nu. Jag känner mig inte stressad riktigt än i alla fall. Tänkte greja lite på onsdag när jag är ledig och sitter faktiskt jut nu och funderar på om jag kanske ska ta tag i den där IKEAkartongen som innehåller mitt nya köksbord och montera ihop det.
Ja, det är frågan.


                                                              Puss!♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0