Tack snälla ni!

Jag har sovit gott första natten i min nya lägenhet. Oj vad vi slet med alla grejer. Men till slut kom allt på plats med hjälp av flyttgänget och några snälla, starka grannar. Känns verkligen som en superlägenhet och jag tror att jag kommer trivas bra. Jättebra.

Så nu mina vänner är ni välkomna att hälsa på hemma hos mig i min alldeles egna lägenhet. Min lägenhet där det bara är jag som bestämmer hur jag vill ha det. Oj vad skönt det känns att kunna skriva så.

Har tagit bilder med min telefon som jag tänkte att ni skulle få se. Problemet är bara att det inte är med någon USB-sladd till min nya telefon så ni får hålla ut lite tills jag har fixat det.

Mamma, syster och G åkte för en liten stund sedan så nu ska jag börja packa upp och in i skåp och hyllor.

Tack snälla ni för all hjälp!


                                                              Puss! ♥

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0