Varför säga emot?

Det blir bara ett litet kort inlägg här nu så ni vet att jag lever. Ungefär. Eller jaja. Dåligt med updateringar kanske man skulle kunna säga. Hur som helst beror det ju på mitt roliga jobb. Vi packar upp hänger ut och fixar med det ena och andra. Det kommer bli såå fint i våran nya butik när vi öppnar nästa fredag.

Imorgon får jag tillträde till min lägenhet, så på lördag kommer mamma, Matilda och mammas kompis hit med mitt flyttlass. Åh, det kommer bli så bra. Grymt bra!

Livet är väl bara underbart ibland och jag säger inte emot.


                                                             Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Louise

peew, nu trodde jag nästan att du höll på att jobba ihjäl dig! ;)

Hoppas lägenheten blir bra och ta det lugnt med uppackandet!

Puss

2009-10-16 @ 12:59:11
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0