Vem är du?

Färdigpackad. Ja, mer eller mindre i alla fall. Om ett par timmar åker (läs flyttar) jag med min fullpackade väska. Är framme senare ikväll. 50 mil tar ju sin lilla tid att åka. Men jag är ju SJ trogna så dom där timmarna känns inte som något stort problem länge.

Förresten, jätteroligt med era kommentarer! Det är så roligt när man loggar in att ha små söta kommentarer att läsa. Fortsätt med det.
Jag vet att ni är några stycken som läser här och eftersom jag ser hur många ni är hade det varit roligt att se vilka ni är.

Vem är du som läser? Vad heter du? Hur gammal är du? Var bor du?




Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Hej jag heter Louise Ulfstad, 21år gammal. Pluggar till civilingenjör i Karlstad. Du kanske kommer ihåg mig från lågstadiet eller någon kväll på koriander ;)

2009-10-09 @ 15:23:16
Postat av: Ellinor

1-Ellinor



2-...ööö... jo... Ellinor var det ju som sagt...



3-Men inte ska vi väl tala om en dam's ålder... Men vi kan säga som så att i början av detta året var jag i "20-årsåldern"... hmmm...;/



4-Alldeles för långt ifrån dig iaf... Eller är det Du som bor långt ifrån mig??



Kram!!

2009-10-09 @ 23:11:03
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Louise Uhlin

Hej Jossan! Ja, du vet ju vem jag är, Louise 22 år, journalist. Jag är lika nyfiken som du på vem som läser din blogg :) POSS

2009-10-10 @ 01:19:38
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken
Postat av: Petra

You know me :)

Petra

24 år

Norrköping

2009-10-11 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0