Att vänta och att längta

Så. Vaken, pigg och påväg.  Sitter i Uddevalla för tillfället och väntar på att tåget ska gå. Sjukt tråkigt med byte på över en timma måste jag säga, men det får gå. Jag har ju datron, en bra bok och kaffe här så mig går det ingen nöd på. Dessutom är det underbart väder. Stort plus för det!

Ska kika in en sväng på MQ sen. Säga hej och kolla läget. Saknar er allt mina vänner!

Blir förmodligen en sallad på MaChe innan jag drar vidare upp till Lollo en sväng. Hänga lite där och sedan bär det av till Karrokarroliiiina.

För övrigt kommer jag såklart att ta bilder i Milano och jag lovar att ni ska få se dom sedan. Promise!


Puss!♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0