Bara lite bitter. LITE!

Egentligen ska jag vara framme i Karlstad om 20 minuter, MEN, det är kommer jag inte vara. Kanske om TVÅ TIMMAR om jag har tur. Kom inget tåg så nu får jag åka ersättningsbuss och när jag frågar chauffören hur lång tid det kommer att ta säger han bara att han inte vet och att han inte vet hur han ska köra så om någon skulle vilja hjälpa till att förklara vägen vore det snällt. Vad är det här?? Ett j*vla skämt eller? Nej förmodligen inte eftersom det är SJ vi pratar om. Usch och fy!

Gissa förresten vart jag har väntat? Jo, Öxnered. Har ni varit i Öxnered vet ni vad jag menar. Det var jag och två alkisar. Jippie! Lyxalkisar dessutom som drack cube. Är det det senaste eller? Åh! Nej, nu tänker jag inte skriva mer men jag tycker bara att SJ borde sköta det här på ett bättre sätt. SKÄRPNING!

Ja, det här blev ett argt inlägg! Men det är den bittra sanningen.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe dte går bra för dina resor med SJ? varför ska dom krångla så jämt för?.. hoppas resan till milano blir smidigare! hade så kul

2009-09-15 @ 16:41:43
Postat av: FrökenFräken

Det är ju SJ i ett nötskal, bojkott nästa?

Ska iaf bli trevligt å Maché-luncha med dej imorgon, puss på dej!

2009-09-15 @ 20:05:28
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken
Postat av: My

vad är cube?

2009-09-17 @ 11:25:28
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra vecka hitills?:)

2009-09-17 @ 12:36:20
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0