Kalmar, baby!

Nu är jag tillbaka i ett höstigt Sverige igen. Har haft en superbra helg i Milano. Italeiensk glass, cappucino och pizza. Gott rosévin och mycket trevligt resesällskap! Lugn och ro utan stress - som semester skall vara. Fylld av ny inspiration och sugen på höstmys. Kan inte bli bättre!

Som en söt vänn sa till mig när vi pratade i telefin förut:

"Det känns som livet precis har börjat, tycker inte du också det Jossan?!"

Joooo det tycker jag! VERKLIGEN!


Kom hem i natt. Sov några timmar för att sedan ge mig av mitt nästa stopp på min tvåveckorstrip - Kalmar. Sitter på bussen nu och är framme om en timma. Nästan nio timmar i buss. De' ni! Nej, då det är ingen fara. Det fanns ju eluttag och jag har med min dator så jag har suttit och kollat igenom alla bilder jag tog i Italien. Massa bilder ch jag lovar att ni snart ska få se. Tyvärr är mitt mobila bredband och dom Småländska skogarna ingen bra kombination så att ladda upp bilder nu är ingen idé. Jag är glad att det funkar såpass att man kan kolla nätet och lyssna på Spotify.


                                                           Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: FrökenFräken

Mitt i ett äääventyyyyr =D Lycka till nu! Jag håller både tummar och tår.. puss

2009-09-22 @ 20:08:34
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0