Klockan är nu 23:50. Och?

Har inte så mycket för mig. Kollar lite bloggar och måste bara tipsa er om den här tjejen! Grym är hon. Grym på något bra, annorlunda och intressant sätt. Sånt gillas! Kolla in niotillfem här vettja.

Förresten sitter jag också och kollar Milanostuffinformationellertypnågotsånt eftersom vi åker på torsdag nästa vecka! Ja, jag har säkert redan nämnt det både en och två gånger, men det får ni stå ut med för det ska bli lovely!



London -06. Denna underbara stad kommer jag definitivt besöka igen.
Men först: Milano!



London. Tre år sedan första resan. Två år sedan jag var där sist. Love it och jag är säker på att Milano också är en underbar stad. Ska ju finnas en motsvarighet till Harrods där. Måste kollas upp. Nu.


Puss!♥


 


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh jag har vart i Milano, det är superfint! Ni måste snurra på tjurens testiklar och så måste ni besöka kyrkan... sjukt cool! ;D

2009-09-12 @ 19:59:18
URL: http://sandraslockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0