Lite hemligheter får man ha. Det har alla.

Nope. Det blev inget med det. En jobbintervju var det jag var på här om dagen, men konkurrensen är stenhård så icke. Jag tänker absolut inte deppa ihop för det. Aldrig! Har dessutom ett annat eventuellt projekt på g. Vet egentligen exakt vad jag skulle vilja göra men det kräver lite mer plugg så vi får väl se vad som händer. Förstår att det är tråkigt för er när jag är så "hemlig", men det är så det är. Det här är en personlig, men inte helt privat blogg, så allt avslöjar jag inte här. Däremot får ni gärna fråga mig om det är något ni undrar. Alla kan inte få veta allt helt enkelt. Sorry!

Ikväll blir det taccos och så testar jag din efterrätt Anna; vit chokladmousse. Ser fram emot det måste jag säga. Något på TV eller ska man kanske hyra film? Tips??

Vad ska ni göra ikväll?

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: sandra

vad är det exakt du skulle vilja göra och vad behöver du läsa för att kunna göra det? och självklart.. varför gör du det inte?! ;)

2009-09-11 @ 18:35:54
URL: http://sandraslockar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Har svarat på FB Sandra! :)

2009-09-11 @ 20:05:42
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0