Två veckor

Idag ska det packas. Packas för två veckors resande. Åker till Karlstad imorgon. Åker därifrån på torsdag till flygplatsen och sedan MILANO! Kommer hem natten till tisdag och åker med Karro tillbaka till Karlstad igen för att sova och därefter på tisdagen åka till Kalmar för att träffa Elina + fixa med lite annat. Förmodligen, beroende på allt, så passar jag på att hälsa på Erika, i Växjö, på vägen tillbaka. 

 Låter som en plan. Skönt, för jag älskar när det händer saker. Blir sjukt rastlös av att bara göra ingenting. Om två veckor är jag förhoppningsvis något klokare över framtiden också.


Så. Packa va det ja.


Puss!♥

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig resa! Hoppas din weekend i Milano blir underbar. Hälsa till Elina från mig också. Puss.

2009-09-14 @ 19:11:35
Postat av: Ellinor

Ha en underbar resa!! och visa lite kort från Milano snälla!!

2009-09-14 @ 20:29:14
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0