Det värmer att se tillbaka på det som har varit

Jag tänkte på en sak. Att jag lovade en årssammanfattning av mitt 2009. Men vet ni! Jag känner att det är för sent och att jag inte alls orkar göra en. Läste istället igenom allt jag har skrivit under året. Oj, oj vilket år det har varit. Det har hänt sjukt mycket saker, både bra och dåliga. Men sammanfattningsvis är det mesta jag har varit med om bara BRA! Har flyttat mer än någonsin och till slut landat i Kalmar med ett (snart) fast jobb och den finaste lägenheten ever. Plus att sommaren nog var den bästa jag någonsin varit med om. Lätt! 
Årets ord får bli: NYTT, ROLIGT & UTVECKLANDE!

Om ni är sugna på att kolla vad jag har gjort under 00-talets sista år - gör som jag gjorde och klicka er tillbaka i arkivet här i vänsterspalten och läs vettja. Kanske en liten kommentar på det också? Eller på vad du har gjort under 2009?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0