Lugg & åtsidanlugg

Idag är jag ledig. Började med att ta lite halvlång sovmorgon, gjorde mig i ordning och gick in till stan för en lunch med söta Hanna. God sallad på Skafferiet och självklart ingick det skvaller och uppdatering på både det ena och andra. Jag missbedömde visst vädret lite. Tror att blå himmel och sol lurade mig att tro att det var värmare än det var så jag höll på att frysa ihjäl i min lilla skinnjacka. Usch! Snäll som Hanna är fick jag åka bil hem. Tackar!!

Ska snart in till stan igen. Putsa frisyren (det ingår en putsning efter 4-6 veckor i klippriset hos min nya firsör). Mycket bra och trevligt. Ska kapa luggen också. Som en lång kort lugg och ni förstår vad jag menar. Alltså lugg som kan fungera som både lugg och åtsidanlugg. Har kommit fram till att jag trivs bäst i det!


Jag i onsdags kväll innan Harry's

Som sagt, det luggen måste va så lång att den ändå går att ta åt sidan!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du blev nöjd me klippet :)

när får man finbesök av syster då?

2010-01-29 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0