Magkänslan är bra. Mycket bra!

Sitter i min röda kimono och äter frukost med fötterna på soffbordet. Det får man göra när man fyller år! När man fyller ett år äldre. Skönt. 21 var ett bra år, men jag känner på mig att året 22 kommer blir superbra och att det kommer hända sjukt mycket bra.

Firade in min födelsedag med sötaste Elina och några andra vänner igår kväll. Öl på Mollys. Trevligt. Mycket trevligt! Det behövde liksom inte vara mer uppstyrt än så. Det kändes som en bra start på min dag.

Fortsätter idag med lunch och tårta på stan. Är ledig. Hur ofta är man det längre på sin födelsedag??! Lyxigt! Får se vad kvällen bjuder på. Jag vet bara att magkänslan är BRAAA!

                                                              Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis igen, hoppas du haft en bra dag!! 22 kommer bli ett grymt år;) Kram kram

2010-01-08 @ 19:33:22
Postat av: Louise Ulfstad

Nytt år nya möjligheter, eller hur var det? ;)

2010-01-08 @ 20:45:40
Postat av: Josefin

Erika: 22 kommer bli såå bra!



Louise: Yeah, right!!

2010-01-09 @ 00:54:43
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0