REA-start of MQ

Jag drömmer inte så ofta, men det gjorde jag inatt. Jag drömde om REA. Märkt och omärkt, dam och herr, avprickat och inte avprickat låg över allt, huller om buller i stora högar. KAOS! Jag försökte verkligen få ordning på det men utan resultat.

Varför nu detta? Jo! För MQ's REA började idag och gårdagskvällen gick åt till att kolla, ordna och märka i ordning allt i butiken. Antar att jag inte kunde koppla bort det en enda sekund även när jag låg och sov, därför dessa drömmar.

Hur som helst.

Efter en lång dag med REA-start på jobbet blir det taccos här ikväll med mina vänner. Det är aldrig fel med varken taccos eller trevligt sällskap!




Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0